2022. november 15., kedd

Harmati Gyöngyi: LÉLEKSZIRMOK, bíztató gondolatok az év 47. hetére...

                                               Árvai Márta: Napraforgók c. festménye...


LÉLEKSZIRMOK - Biztató gondolatok az esztendő minden napjára.
NOVEMBER - IMA, láthatatlan kapcsolat Isten és ember között 
 


21.
Uram, segíts nekünk, mindig emlékezzünk arra a napra, amikor megismerkedtünk, 
és megszerettük egymást! Segíts mindig meglátni a jót a társamban és segíts, hogy közösen tudjuk megoldani gondjainkat. Segíts kimondani egymás iránti érzéseinket, és tudjunk bocsánatot  kérni egymástól. Uram kezedbe adjuk házasságunkat! Ámen."
(Házastársak imája, Ismeretlen szerz
ő)
22.

"Erőt kértem az Úrtól - Ő nehézségeket adott, melyeken megedződtem. Bölcsességért 
imádkoztam - és problémákat adott, melyeket megtanultam megoldani. Előmenetelt óhajtottam
- gondolkodó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam. Kértem bátorságot - és Isten veszélyeket adott, melyeket legyőztem.  Áhítottam, hogy szeretni tudjak - és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket, akiken segítsek. Kegyes jóindulata helyett alkalmakat kaptam a jóra. Semmit sem kaptam, amit kértem, és mindent megkaptam, amire szükségem volt. Imádságom meghallgatásra talált." (Egy meghallgatott imádság, Ismeretlen szerző)

23.
Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak er
őt kérek a hétköznapokhoz. 
Taníts meg a kis lépések m
űvészetére! ...Őrizz meg az élet elszalasztásának félelmétől! 
Ne azt add nekem, amit k
ívánok, hanem azt, amire szükségem van! Taníts meg a kis
l
épések művészetére!" (Antoine de Saint-Exupéry: Fohász, részlet)
24.
"Az élet egyetlen - ezért vedd komolyan! Az élet szép - csodáld meg! 
Az élet boldogság - ízleld! Az élet álom - tedd valósággá! Az élet kihívás - fogadd el! 
Az élet kötelesség - teljesítsd! Az élet játék - játszd! Az élet vagyon - használd fel! 
Az élet szeretet - add át magad! Az élet titok - fejtsd meg! Az élet ígéret - teljesítsd! 
Az élet szomorúság - gy
őzd le! Az élet dal - énekeld! Az élet küzdelem - harcold meg! 
Az 
élet kaland - vállald! Az élet jutalom - érdemeld ki! Az élet élet - éljed!"
(Teréz anya: Az élet himnusza)

25.
"Az ima egy olyan különleges szolgáltatás, mely a legkedvezőbb tarifacsomaggal, nulla percdíjjal
éjjel-nappal hívható. A láthatatlan vonal végén mindig türelmesen, együttérző szeretettel 
meghallgatnak." (Harmati Gy
öngyi)
26.
"Isten előtt minden személy külön egyéniség, ezért nem lehet az imádságnak egyetlen módja.
Min
él egyszerűbb az imánk, annáőszintébb, és szívből jövőbb, annál jobb lesz.
A zsolt
áros ezt mondja: Csendesüljetek el, és ismerjétek el, hogy Én vagyok az Isten.
( Gerard W. Hughes)
27.
°Az imádságnak nincs " tudományos" értelme. De ez a tudomány szegénysége, nem az imáé.
Az igazán nagy tudósok jól ismerik az ima jelent
őségét. (Müller Péter)

Az idézeteket összeválogatta Harmati Gyöngyi, a Békesség szigete blog szerkesztője

A teljes idézetgyűjtemény az alábbi linken megtekinthető:
https://abekessegszigete.blogspot.com/search/label/L%C3%89LEKSZIRMOK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése