2015. február 6., péntek

Életem elmúlt, és sosem kaptam meg amit akartam....

saját fotóm: minden szépség múlandó...
(H.Gy.)



Tavasz volt, de én a nyarat vártam:
    a meleget, a patakok hűs vizét
Nyár volt, de én az őszt vártam,
    a színes leveleket, és a hűvös, száraz levegőt.
Ősz volt, de én a telet vártam
   a ropogós havat, és a karácsony örömét.
Eljött a tél, de én a tavaszt vártam,
    a rügyfakadást, a nap melegét.
Gyermek voltam, de felnőtt akartam lenni,
    szabad és önálló.
Húszéves voltam, de harminc akartam lenni,
    érett és sokat ismerő.
Középkorú voltam, de húszéves akartam lenni,
    ifjú és szabadlelkű.
Nyugdíjas lettem, de középkorú akartam lenni,
     tevékeny élettel.
Életem elmúlt, és sohasem kaptam meg, amit akartam.

(Forrás: Internet)

1 megjegyzés:

  1. Ezt a verset egy 14 éves fiú írta, nagyon jól kifejezi a céltalan élet tarthatatlanságát és értelmetlenségét.

    VálaszTörlés