2018. február 20., kedd

Egy Biblia naplója...

                                   (saját fotóm...H.Gy.)



Január: 
Most nagyon el vagyok foglalva. A család legtöbb tagja elhatározta, hogy ebben az évben végigolvas.
Az első két hétben valóban gyakran használatban voltam, de azóta ismét elfeledkeztek rólam.

Február: 
Nagytakarítás. Tegnap leporoltak és visszatettek a helyemre. Tulajdonosom a múlt héten néhány percre elővett. Vitába keveredett valakivel, és keresett néhány bibliai textust, hogy igazát bizonyítsa.
Március: 
A hó elején alaposan lapozgattak bennem. A tulajdonosomat megválasztották a szülők és tanárok egyesületének elnökévé, és székfoglaló beszédének elkészítéséhez engem használt fel.
Április: 
Ebben a hónapban látogatóba jött a nagypapa. Egy óra hosszat az ölében tartott, és elolvasta az
1 Korinthus 13. fejezetét. Mintha többet tartana rólam, mint a család némely tagja.
Május: 
Néhány zöld folt látható az oldalaimon. Ez attól van, hogy a szedett tavaszi virágokat a lapjaim
közé teszik száradni.
Június:

Úgy festek, mint  valami gyűjtő album. Megtömtek újságkivágásokkal - férjhez ment az egyik lány
a családból.

Július: 
Ma betettek a kofferbe. Azt hiszem nyaralni visznek magukkal. Pedig milyen szívesen maradnék otthon. Biztos vagyok benne, hogy legalább két hétig bezárva maradok ebben a bőröndben.
Augusztus: Még mindig a kofferben vagyok.

Szeptember:
Végre megint otthon vagyok, régi helyemen. Számos társam is van. Két női magazin és négy vicclap közé vagyok beszorítva. Bárcsak engem is olyan gyakran olvasnának, mint azokat.
Október: 
Ma olvastak belőlem egy keveset. A család egyik tagja súlyosan megbetegedett. Most az ebédlőasztal közepére tettek. Valószínű, hogy eljön a lelkész látogatóba.

November:
Ismét visszatettek régi helyemre. Valaki megkérdezte a napokban, hogy emlékalbum vagyok-e?

December: 
A család lázasan készülődik a karácsonyra. Azt hiszem, az idén is, mint sok éve már, elborítanak majd
az ajándékok és a csomagolópapírok.

Már csak egy kérdés van hátra: milyen naplót írna a te Bibliád?

(Forrás: Internet)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése