2021. október 9., szombat

Dorothea Verchau: A magányt nem ismerem...

                                                       saját fotóm: Virágok között...(H.Gy.) 
 


Magányos? Nem! Magányos nem vagyok. 
Hisz soha nem vagyok magam.
Ha szól az Úr, s szavára hallgatok, 
minden magánynak vége van.

Ha kis szobámban egyedül vagyok, 
s figyelek csendesen, 
bennem sok drága Ige felragyog, 
s vigasztalást, új erőt ad nekem.

Hiszen annyi nehezet éltem át 
hosszú, fárasztó életutamon.
Miért vágynék arra, a világ mit ád, 
ha hitem engem hazafelé von?!

Imára kulcsolom fáradt kezem,
- tudom. Uram többet most nem kíván -, 
s életem új fényben szemlélhetem, 
ámulhatok isteni uralmán.

Közelsége elűz minden magányt.
Szent üzenetein gondolkodom, 
és hitem már a jövendőbe lát.
Milyen öröm: vár örök otthonom!

Világ, nem nyitok már ajtót neked.
Csak Te légy velem, Uram, Mesterem! 
Köszönöm áldott közelségedet!
Velem vagy! A magányt nem ismerem.

Dorothea Verchau
németből fordította Túrmezei Erzsébet




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése