2024. június 23., vasárnap

Harmati Gyöngyi: 23.725 napos lettem én...

 


Képzeljétek, hát ezt is megértem,
23.725 napja születtem én.
Nem is értem, hogyan történhetett?
Életem ideje oly gyorsan elröppent,
Mint egy kismadár a törékeny ágról.
A gyorsvonat sem robog ily tempóban
Időnként az is megáll egy-egy állomáson.
Engedi leszállni azt ki menni akar
Engedi felszállni azt ki jönni akar.

Tortámon 65 szál gyertya díszeleg
Tüdőmben vajon lesz-e elég lélegzet
Elfújni mindet az utolsó szálig?
Szívem húrjain a hit játszik melódiát 
Lelkemben víg dalra fakad a remény.
Lényem mélyén ébredezik a szeretet.
Tudom a megkezdett úton tovább kell
Menni, nem félbehagyva semmit sem.
Egészen, teljesen, boldogan, örömmel
Fogadni mit megád még az égi kegyelem. 

Harmati Gyöngyi
     S.D.G.

További verseim az alábbi linken olvashatóak:
https://abekessegszigete.blogspot.com/search/label/SAJ%C3%81T%20VERSEIM


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése