2014. december 12., péntek

Készülődés...(A Szeretethimnusz karácsonyi változata)

                                     
saját fotóm: Pirosló bogyók...(H.Gy.)

Ha a házamat fenyőágakkal, gyertyákkal, égőkkel és csilingelő
harangocskákkal díszítem fel, de a családom felé nincs bennem
szeretet, nem vagyok egyéb, mint díszlettervező.
Ha a konyhában fáradozom, karácsonyi süteményeket sütök
kilószámra, ízletes ételeket főzök, és az evéshez csodálatosan
megterített asztalt készítek elő, de a családom felé nincs bennem
    szeretet, nem vagyok egyéb, mint 
szakácsnő.
Ha a szegény konyhában segédkezem, az öregek otthonában 
karácsonyi énekeket zengek, és minden vagyonomat segélyként
    elajándékozom, de  a családom felé nincs bennem szeretet, mindez
    semmit nem használ nekem.
Ha a karácsonyfát csillogó angyalkákkal és horgolt hópelyhekkel
díszítem fel, ezernyi  ünnepen veszek részt, a templomi kórusban
énekelek, de Jézus Krisztus nincs a szívemben, akkor nem
    értettem meg, miről is szól a karácsony.
szeretet félbeszakítja a sütést, hogy a gyermekét megölelje.
szeretet hagyja a lakásdíszítést, és megcsókolja a házastársát.
szeretet barátságos az idő szűke ellenére is.
szeretet nem irigyel másokat házukért, amiben jól kiválasztott
    karácsonyi porcelán és odaillő asztalterítő van.
szeretet nem kiált rá a gyerekekre, hogy menjenek már az útból,
    hanem hálás érte, hogy vannak, és útban tudnak lenni.
szeretet nem csak azoknak ad, akiktől kap is valamit, hanem örömmel
ajándékozza     meg épp azokat, akik ezt nem tudják viszonozni.
szeretet mindent elvisel, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr.
szeretet soha el nem múlik.
A videojátékok tönkremennek, a gyöngysorok elvesznek, a számítógépek
elavulnak.
De a szeretet ajándéka megmarad.
    (1. Korinthus 13. fejezete)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése