2015. december 27., vasárnap

Fordítsd gondolataimat mások felé.



Fotó: Poldijoe...


Uram,
amikor éhes vagyok,
küldj valakit, akinek élelemre van szüksége;
amikor szomjazom,
küldj valakit, akinek vízre van szüksége;
amikor fázom, akkor is küldj valakit,
akinek melegre van szüksége;
amikor szenvedek,
küldj valakit, akit meg kell vigasztalni;
amikor a keresztem nehéz,
küldj valakit, akivel megosztom a terhet;
amikor nincstelen vagyok,
küldj valakit, aki szegényebb, mint én;
amikor nincsen időm,
küldj valakit, akinek egy kicsit segíthetek;
amikor bátortalan vagyok,
küldj valakit, akit bátorítani kell,
amikor megértésre vágyom,
küldj valakit, akit meg kell érteni;
amikor szeretném, hogy gondomat viseljék,
küldj valakit, akinek gondját viselhetem;
amikor magamra gondolok,
fordítsd gondolataimat mások felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése