2019. november 4., hétfő

Gyürüs Anna: Hogyan lehetsz szerencsétlen?




Nemrég találkoztam egy hölggyel, aki folyamatosan arról beszélt, hogy ő mennyire szerencsétlen,
őt mennyire nem érti meg senki. Hosszú ideig sorolta.
Mivel tudtam néhány jó dolgot is az életéből, és amikor próbáltam arra terelni a figyelmét, azokat az érveimet már a levegőben kilőtte, mondván: Ó, az csak egyszer volt jó hozzá. Ja, az a személy
tényleg kedves volt, de kétszínű, szóval minden érvemet visszautasított.
Így hát megpróbáltam csokorba gyűjteni, mit kell tennünk ahhoz, hogy szerencsétlenek legyünk.

Íme néhány dolog:
Hogyan lehetsz szerencsétlen?
Mindig magadra gondolj elsősorban!
Állandóan magadról beszélj mások előtt!
Az „én” szócskát használd minél többet!
Folyton figyeld, hogy mások mit gondolnak rólad!
Fülelj, hogy a hátad mögött miket beszélnek veled kapcsolatban!
Követeld meg, hogy becsüljenek!
Légy gyanakvó mindenkivel szemben!
Légy féltékeny és irigy!
Sokszor érzékenykedj!
Ne bocsáss meg annak, aki kritizálni merészel téged!
Magadon kívül senkiben se bízz!
Ragaszkodj a tekintélyedhez!
Követeld meg, hogy mindenki úgy gondolkozzon, ahogy te!
Duzzogj, ha az emberek nem hálásak neked a nekik tett szívességekért!
Tartsd pontosan számon a másoknak tett szolgálataidat!
Ahol csak lehet, térj ki a komoly munka elől!
Ne törd magad mások érdekében!
Mindenkinél jobban szeresd saját magadat!
Légy önző a végletekig!
Ha mindezeket pontosan betartod, a címben jelzett eredmény nem fog elmaradni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése