2020. szeptember 16., szerda

Kós Károly: Az ember és a természet harmóniájáról...

                                                             Árvai Márta festménye...
 

"Engem a mezőgazdasági munka edzett meg és tartott jó egészségben...
Életem legszebb óráit a szántás és kaszálás közben éltem át...
... ez az én birodalmam volt...
Kilencven esztendővel a hátam megett csak azt mondhatom, hogy minden
embernek külön-külön meg kell teremtenie a harmóniát maga és a természet között.
Minél hamarébb jön létre ez az összhang annál szerencsésebb az ember..."


Kós Károly, eredeti nevén Kosch Károly (Temesvár, 1883. dec. 16 - Kolozsvár, 1977 aug. 24.)
magyar népies stílusú építész, író, grafikus, könyvtervező, szerkesztő, könyvkiadó, tanár, politikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése