2018. január 29., hétfő

Harmati Gyöngyi: Köszönő levél Istenhez...(Vers születésnapomra)



Mennyei Atyám!

Köszönöm, hogy ma reggel is kinyitottad 
szemeimet. Immár több, mint hat évtizede
minden reggel megismétlődik e csoda.
De valahogy más volt ez a mai reggel,
most olyan közel éreztelek magamhoz,
Valami különös furcsa melegség járta át
lényem minden porcikáját.

Mennyei Atyám!
Köszönöm, hogy egész nap hű és igaz társként
velem maradsz, s
zorosan fogod kezemet és
megőrzöl a mindennapok harcaiban, örömet is
juttatsz bőségesen. Nálad jobban senki sem
tudja mennyire is hálás vagyok ezekért Neked. 

Mennyei Atyám!
Köszönöm, hogy mai nap kezdetén nemcsak
kinyitottad hiú szemeimet, hanem fel
is nyitottad az örökkévalóság meglátására.
Köszönöm, hogy már a nap első óráiban
egy 
fénylő kis aranyablakot készítettél a
hajnal vöröslő pírjától megszépült égbolton,
melyen át megpillanthattam 
a mennyei
világot, leendő örök hazámat.

Mennyei Atyám!
Köszönöm
, hogy semmi kis életem eddig elfolyt
napjaiban szüntelenül érezhettem mennyei
szereteted gondoskodó áramlását. Bocsásd meg,
hogy sokszor megpróbáltam nélküled boldogulni.
Megpróbáltalak kizárni az életemből, de Te nem
engedtél el, megragadtál és azóta is fogva tartasz.
 

Harmati Gyöngyi
     S.D.G.


További verseim ezen a linken olvashatóak:
https://abekessegszigete.blogspot.com/search/label/SAJ%C3%81T%20VERSEIM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése