2019. február 6., szerda

Életünk csalódásai az énünk szeretetének jelei...

saját fotóm: repcemező felhőkkel...(H.Gy.)


„ÉNTŐLEM LETT E DOLOG”
1. Királyok 12:24.

Életed csalódásai tulajdonképpen az éned szeretetének jelei.
          Üzenetem van számodra ma, gyermekem, ezt akarom elmondani neked, azért, hogy bearanyozza a viharfelhőket, amelyek életed fölött tornyosulnak és, hogy tompává tegye a tüskéket, amelyeken járnod kell.
          Üzenetem egyetlen rövid mondat csupán, de rejtsd el azt a szíved mélyére. Legyen nyugvópárnád, amelyre fáradt fejedet lehajtod. Üzenetem így szól: „Éntőlem lett e dolog”.

          Nem gondoltál már arra, hogy mindaz, ami veled történik engem is érint? Ami téged bánt, az én szemem fényét bántja? Mivel drága és értékes vagy szememben, rendkívüli módon ügyelek a neveltetésedre.

          Amikor kísértések vesznek körül, ellenségek támadnak rád, tudd meg „Éntőlem lett e dolog”. Én a körülmények Istene vagyok. Nem véletlenül vagy azon a helyen, amelyen állsz, hanem azért mert én választottam számodra azt a helyet.

          Nem imádkoztál alázatért? Látod, éppen azért helyeztelek arra a helyre, mert ott megtanulhatod ezt a leckét! A téged körülvevő emberek és dolgok által az én akaratom munkálkodik.

          Pénzügyi gondjaid vannak? Nehezen jössz ki a fizetésedből? „Éntőlem lett e dolog” Én vagyok, akié a menny és a föld. Azt akarom, hogy mindent tőlem kérj, és teljesen tőlem függj. Gazdagságom határtalan (Fil.4,19). Tedd ígéreteimet próbára, nehogy bárki azt mondhassa rólad, hogy ebben a dologban nem bízol Istenben.

          A nyomorúság éjszakája vesz körül? „Éntőlem lett e dolog”. Én, Jézus, tudom mit jelent ez. Hisz én vagyok a „fájdalmak férfia, betegség ismerője”(És.53,3). Elvettem tőled minden emberi támaszt, hogy hozzám fordulj, és örök vigasztalást vehess tőlem (Thess.II.2,16-17.).

          Csalódtál barátaidban? Talán olyan valakiben, aki előtt megnyitottad a szíved? „Éntőlem lett e dolog”, én engedtem meg, hogy csalódjál és megtanuld: Én, Jézus vagyok a te legjobb barátod. Megtartalak téged és harcolok érted küzdelmeidben. Arra vágyom, hogy meghitt barátod lehessek.

          Hazugságot mondott valaki rólad? Hadd tegye, te pedig jöjj annál közelebb hozzám, a szárnyaim alá, távol minden szócsatától. Ha igazságtalanság ért, én vagyok az, aki „Felhozza igazságodat, mint a világosságot és a te jogodat, mint a delet” (Zsolt.37,6).

          Terveid halomra dőltek? Levert és kiábrándult vagy? „Éntőlem lett e dolog”. Hiszen te készítetted a terveket és aztán kértél, hogy áldjam meg azokat. Pedig én vagyok az, Aki tervet készítek számodra. „Erőd felett való dolog ez, nem végezheted azt egymagad” (Móz.II.18,18.).
          Te csak szerszám vagy, nem a cselekvő. Vágyva vágytál, hogy valami nagy dolgot cselekedj érettem? És most betegágyon szenvedsz”. „Éntőlem lett e dolog”. Nem tudtam másként magamra irányítani figyelmedet, annyira el voltál foglalva nagy buzgóságodban. Néhány legmélyebb tanításomat akarom így közölni veled. Engem csak az szolgálhat, aki megtanult türelmesen várni.
          Leghathatósabb munkatársaim gyakran azok, akik nem végeznek aktív szolgálatot, de megtanulták, hogy éljenek az imádság fegyverével.

          Hirtelen rád szakadt egy felelősségteljes, nehéz feladat? Indulj csak bátran és számíts Rám. Azért helyeztelek téged ebbe a felelősségteljes munkába, hogy megtapasztald „Megáld téged az Úr, a te Istened mindenben, amit cselekszel” (Móz.V.15,18.)

          Ma egy korsó olajat adok a kezedbe. Használd bátran és szabadon gyermekem, hogy életed ösvényén a hitnek, bizalomnak és vigasztalásnak ezzel az olajával megkenhess minden szót, amely sért, minden körülményt, amely próbára teszi türelmedet és gyöngeséged minden megnyilvánulását.

          Gondolj arra, hogy mindaz, ami téged zavar és bánt, alkalom Isten számára, hogy segítségedre legyen. A tövisek oly mértékben tűnnek el, amilyen mértékben felismersz engem minden dolgodban.
&  „Minden gondotokat ő reá vessétek, mert néki gondja van reátok”
1. Péter 5:7.
Szerzõ: Laura A. Barton Snow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése