2021. február 16., kedd

Kárpáti Petronella: Legyen mindennapi imánk...

 


Uram, köszönöm Neked törvényed, mely életem tükre,
a Tisztaság,
           a Boldogság,
                      az Élet,
                                   a Szeretet törvénye.

Tudom, azt szeretnéd, parancsolatid szerint éljek,
mely szent, igaz és jó.
De látod, hányszor elesem, vétkezem újra,
mert a bűn lefelé húz, rabul ejt.
Tudom, mi a jó, a helyes,
"de én testi vagyok, bűn alá rekesztve."
Uram segíts, oly nyomorult vagyok,
nélküled nem tudok győzni,
         nélküled nem lehetek boldog,
                  nélküled nem tudok szeretni,
                                nélküled nem élhetek.
Uram, adj nekem:
tiszta szívet,
             tiszta gondolatot,
                              tiszta kezet,
                                    tiszta szemet!
Győzni szeretnék,
            győzni akarok önmagam felett!
Segíts, mert az én erőm kevés!
Leteszem sorsom, életem kezedbe,
fogadj ek, úgy ahogy vagyok!
Nincs érdemem, de kegyelmedben,
irgalmadban bízom,
Kihez mehetnék,
ha nem Tehozzád Uram!

A vers szerzője Kárpáti Petronella és a Boldogságra vágyunk c. könyvében
olvasható a 176. oldalon.



    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése