2021. november 6., szombat

Ha tudtam volna - csak nehogy késő legyen!

 

                                           saját fotóm: Kőkapu, a londoni Kew Gardens-ben...(H.Gy.)

- Ha tudtam volna, hogy utoljára látlak elaludni, jobban betakartalak volna, és kértem volna az Istent, hogy óvjon meg téged.

- Ha tudtam volna, hogy utoljára látlak kilépni az ajtón, még jobban megöleltelek és megcsókoltalak volna.
- Ha tudtam volna, hogy utoljára hallom a hangod, felvettem volna kazettára, hogy mindennap hallhassalak, újra és újra.
- Mondtam volna - "Szeretlek" - a „tudod, hogy szeretlek” helyett
- Senkinek sem biztos a holnap, ha fiatal vagy, ha idősebb,
A MA lehetne az utolsó esély, hogy szeretteinket megöleljük.
Ezért öleld meg szeretteid, és mondd meg nekik, mennyire fontosak számodra!
Legyen időd megmondani, ha kell "sajnálom", "bocsáss meg", "köszönöm" vagy "rendben van" - csak nehogy késő legyen!
(Forrás: Internet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése