2016. június 17., péntek

Nem értem én.....(ének)


saját fotóm: Tavacska a Jeli Arborétumban...
(H.Gy.)


https://www.youtube.com/watch?v=N-D_H9dps68



  • Nem értem én, hogy mért szeretsz Te engem,
    Nem értem én, hisz méltatlan vagyok.
  • Bűn, gyengeség betölti minden órám,
    Ezért nem értem, hogy miért szeretsz.
  • Nem űzöl el, ha látod gyengeségemet,
    Türelmesen csak egyre vársz, És újra megbocsájtsz.
  • Csodálkozom, hisz önmagam sem értem,
    Hogy élhetek ily háládatlanul.
  • Fizetve így, sok jóságod feledve,
    Viszontszeretni képtelen vagyok.
  • Pedig tudom, nagy ára volt, hogy élhetek;
    Magadra vetted bűnömet, Hogy így Tiéd legyek.
  • Igen, Tiéd, Tiéd kívánok lenni.
    Test-börtönöm szűk és szoros nagyon.
  • Sötét verem bilincse szertehulljon,
    Világosság derüljön utamon!
  • Szeretni mást, szeretni Téged végtelen,
    Rád bízom sorsom, életem Dicsérjen szüntelen!

  • További énekek az alábbi linken meghallgathatóak Árvai Márta szerkesztésében:
    https://www.youtube.com/@maranatha3071/videos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése