2016. szeptember 19., hétfő

A soha fel nem épült kerítés története...


saját fotóm: Átjáró...(H.Gy.)


Egy ember kerítést kezdett építeni saját telke és a szomszédé között. 
A szomszéd átjött hozzá és azt mondta: 
- Ha maga ezt a kerítést felhúzza, beperelem. A kerítés ugyanis két méterrel
belóg az én telkemre.
« Emberünk így felelt: 
- Mindig tudtam, hogy kedves ember lesz a szomszédom. A következőt ajánlom: 
építse meg maga a kerítést oda, ahol gondolja, hogy megfelel az igazságnak, 
és azután küldje el nekem a számlát, és én kifizetem az egészet« 
- A kerítést sohasem építették fel. 
Felesleges volt
Amennyire lehetséges, éljünk békességben minden emberrel!

"Ha lehetséges, amennyire rajtatok áll, minden emberrel békességesen éljetek. "
(Róma 12,18)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése