2023. január 7., szombat

Harmati Gyöngyi: Elárulok most egy titkot....

 

                                                                Árvai Márta festménye...




Elárulok most egy titkot
Csakhogy tudjad, miért
Nincsen nekem semmi gondom.

Belefáradtam már a sok beszédbe,
gondom-bajom, betegségem,
sérelmeim folytonos emlegetésébe.

Úgy elhatalmasodtak felettem,
mint egy önkényúr az alattvalóin
minden napom megkeserítették.

Életerőm fogyasztották, lelkemet
rongyosra rágták, szívemet elgyengítették,
elmémet megmérgezték, idegeim felőrlődtek.

Úgy döntöttem éppen itt az ideje
Kiadni az útjukat, engem többet ne
keressetek, megvagyok én nélkületek is.  

Mostantól más vendégeket hívok a házamba.
Magam döntök arról, kinek nyitók ajtót
A hit, remény s a szeretet otthonra lelt nálam.

Elárulok most egy titkot
Csakhogy tudjad, ezért
Nincsen nekem semmi gondom.

Harmati Gyöngyi
       S.D.G.

Megjelent a POET versoldalon:
https://www.poet.hu/vers/346442
További verseim az alábbi linken olvashatóak:
https://abekessegszigete.blogspot.com/search/label/SAJ%C3%81T%20VERSEIM




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése