2022. december 30., péntek

Harmati Gyöngyi: Hála rossz napokért...


                                                        saját fotóm: Mezei virágok...(H. Gy.)


Szeretnék hálát adni a rossz napokért,
mikor a remény vitorláit a bánat
tengerén már régóta nem találtam.
Szeretnék hálát adni az égető könnyekért
melyeket titokban, némán csorgattam
lelkem mélységes mély kútjába.

Szeretnék hálát adni a sok fájdalomért
melyek megtanítottak megbecsülni az élet
és az egészség csodálatos ajándékát.
Szeretnék hálát adni, hogy sosem vagyok
egyedül, kaptam Uram, Tőled bajba jutott
embereket, akiken még én is tudok segíteni.

Köszönöm, Uram az általad küldött
mentőcsónakot, mely időben érkezett.
Köszönöm, Uram a létrát, mit irgalmas
kezed hozzám a verembe bocsátott alá.
Köszönöm, Uram a gyógyírt, melyet
hiúságtól megvakult szemeimre kentél.
Köszönöm, Uram, hogy megmutattad
mások is szenvednek, törődésre van szükségük.

Szeretném megköszönni a jót, a rosszat,
az életet, a levegőt, a csillagokat éjjel,
a fényes napot az égen, a rigók énekét,
a felhők táncát, a mezők tarka virágát.
Szeretném megköszönni Uram, hogy
Te mindig fogod a kezem, bátorítasz.
Köszönöm, hogy velem voltál az Óévben,
Köszönöm, hogy velem leszel az Újesztendőben is.

(Íródott a 2022/2023-as évek fordulóján) 

Harmati Gyöngyi
       S.D.G.


Megjelent a POET versoldalon:
https://www.poet.hu/vers/343516

További verseim az alábbi linken olvashatóak:
https://abekessegszigete.blogspot.com/search/label/SAJ%C3%81T%20VERSEIM




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése